پرسش‌های متداول

سوالات مربوط به صاحبان بار


صاحبان بار نیز میتوانند پس از ارسال بار خود، وسیله نقلیه راننده را ارزیابی کنند. درصورتی که مشتریان عدم کیفیت آن را گزارش کنند، مجددا بررسی ها توسط کارشناسان این شرکت آغاز شده و در صورت احراز موارد گزارش شده، آن راننده و خودروی حمل، از سیستم اوبار خارج خواهند شد.

بله. اوبار با معتبرترین شرکتهای بیمه کشور قرارداد همکاری منعقد کرده است و بار شما را بیمه خواهد نمود.

بله. کافی است جزئیات سفارش خود از قبیل وزن بار، مقصد مورد نظر، زمان بارگیری و ... را در پنل کاربری خود وارد کنید تا در کمترین زمان قیمت به شما اطلاع داده شود.

بله. در صورتی که زمان انتظار راننده برای بارگیری بیشتر از حالت عادی شود یا تغییراتی در وزن بار، مقصد یا زمان تحویل بار ایجاد شود، قیمت تغییر خواهد کرد و قیمت جدید به شما اعلام خواهد شد.

در حال حاضر پرداخت به صورت مستقیم میان صاحبان بار و رانندگان صورت می‌گیرد.

در صورتی که هنوز راننده ای به سفارش شما اختصاص داده نشده باشد و بیشتر از ۳ ساعت تا بارگیری زمان وجود داشته باشد، شما می توانید بدون پرداخت جریمه ای جزئیات سفارش خود را تغییر داده یا آن را کنسل کنید.

اما اگر سفارش شما به راننده ای ارجاع داده شده باشد و کمتر از ۳ ساعت تا بارگیری زمان وجود داشته باشد، در صورت تغییر در زمان بارگیری، محل بارگیری ، تخلیه ، نوع ماشین یا لغو سفارش ۵۰ هزار تومان از اعتبار شما کسر خواهد شد.

در صورتی که راننده ای که حمل بار شما را برعهده گرفته است آن را کنسل کند و کمتر از ۲ ساعت تا بارگیری زمان وجود داشته باشد، ۲۰ هزار تومان به اعتبار شما افزوده شده و تلاش می شود تا در زمان باقی مانده راننده مناسب دیگری برای شما ارسال شود.

پس از تحویل کالا به مقصد و اتمام حمل و نقل، میتوانید در صفحه جزئیات سفارش در پنل کاربری، راننده و ماشین حمل بار را از جهات مختلف ارزیابی کنید.

همچنین میتوانید نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را به آدرس ایمیل support@ubaar.ir ارسال کنید.

تیم پشتیبانی اوبار تمامی بازخوردهای شما را پیگیری می کنند.

راه ارتباطی ما و شما ، سایت اوبار به آدرس www.ubaar.ir می باشد.

سوالات مربوط به راننده‌ها


اوبار یک سرویس آنلاین مطمئن ترابری در سراسر کشور است که به رانندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن اوبار به سادگی از بارهای اطرافشان مطلع شده و به انتخاب خود حمل آنها را به عهده بگیرند.

با پیوستن به سیستم اوبار میتوانید بارهای بیشتری را حمل کرده و درآمد خود را افزایش دهید.

همه راننده‌هایی که دارای خودروهای سنگین سالم نظیر کامیون، خاور، تریلی و ... هستند، میتوانند به اوبار بپیوندند.

1) در سایت ثبت نام کنید.

2) اپلیکیشن اوبار را دانلود کنید.

3) تیم پشتیبانی اوبار با شما تماس گرفته و در صورت تأیید اطلاعات ثبت نام شما را نهایی می کنند.

4) وارد اپلیکیشن اوبار شده و بارهای اطراف خود را مشاهده کنید.

خیر. ثبت نام در سایت اوبار و استفاده از اپلیکیشن آن، کاملا رایگان بوده و برای شما هزینه‌ای ندارد.

در صورتی که بار پیش کرایه باشد در زمان بارگیری و در صورتی که پس کرایه باشد پس از تخلیه بار در مقصد هزینه حمل شما پرداخت خواهد شد.

قبل از انتخاب بار شما می توانید در صفحه جزئیات نوع پرداخت ( پیش کرایه یا پس کرایه) را مشاهده نمایید.

در صورتی که کمتر از ۳ ساعت تا بارگیری زمان باشد و صاحب بار حمل بار خود را کنسل کند ۲۰ هزار تومان به شما پرداخت خواهد شد و شما می توانید از طریق اپلیکیشن از میان بارهای پیشنهادی حمل بار دیگری را بر عهده بگیرید.

کافیست با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۲۱۹۶۳۷ تماس بگیرید و نظرات و انتقادات خود را مطرح کنید.

پس از اتمام بارگیری شما می توانید از طریق اپلیکیشن، صاحبان بار را ارزیابی کنید. ما همه بازخوردهای شما را پیگیری خواهیم کرد.

اپلیکیشن اوبار برای تمامی گوشیهای هوشمند با سیستم عاملهای اندروید قابل استفاده است. به زودی نسخه iOS این اپلیکیشن هم در اختیار رانندگان محترم قرار خواهد گرفت.